5 דרכים להפצת תוכן דיגיטלית

מערכת שורש  יח תמוז, תשפא  6/28/2021

אם גם אתם החלטתם לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה ולהטמיע מסרונים כחלק בלתי נפרד ממערך השיווק שלכם, הגעתם למקום הנכון!
.......................

5 דרכים להפצת תוכן דיגיטלית

איך מושכים עוקבים ולקוחות חדשים במאה ה-21? פשוט מאוד, באמצעות תוכן איכותי ובעל ערך. בשנים האחרונות התגלה אמצעי נוסף על הרשתות החברתיות, אתרי האינטרנט והבלוגים – מסרונים שנשלחים ישירות למכשיר הפלאפון האישי של המשתמשים. המסרון קצר וקולע ומכיל את כל המידע שהלקוח צריך לדעת בכדי למשוך אותו ללחוץ על הלינק ו\או לבצע פעולת רכישה.

מובן שאי אפשר לשלוח SMS לכל אחד, שכן על פי חוק הלקוח חייב לאשר לבעל העסק שזה אכן מקובל עליו לקבל מסרונים באופן קבוע, אודות מבצעים, הטבות והנחות שונות.

האם מסרונים הם הדרך הטובה ביותר להפצת תוכן?

ובכן, התשובה תהיה תלויה בגורמים כגון קהל היעד שלכם, סוג התוכן שאתם מעוניינים להפיץ, ועוד. מסרונים אמצעי נהדר שמגיע ישירות למכשיר האישי של הלקוח, יתרון בפני עצמו כמובן, אך ישנם עוד כמה אמצעים פופולאריים נוספים:

  • מאמרים באתרים חיצוניים – כאן המטרה היא לכתוב ולהפיץ תוכן באתרים חיצוניים תמורת קרדיט לכותב, וקישור לאתר שלו. האתרים החיצוניים הללו יכולים להיות אתרי חדשות גדולים, או אתרים של נישות אחרות שקשורות בדרך זו או אחרת לתחום בו אתם עוסקים.
  • רשתות חברתיות – כל עסק חייב שתהיה לו נוכחות בכמה שיותר פלטפורמות של הרשת החברתית; פייסבוק, טיק-טוק, אינסטגרם, לינקדאין ועוד, כמה שיותר נוכחות ותוכן מותאם פלטפורמה, יסייעו לכם להגדיל את קהל הלקוחות שלכם. הרשת החברתית היא דרך מעולה ליצור קשרים אישיים עם העוקבים, לשתף אותם בתהליכים שונים ולהגדיל את האמון ביניכם.
  • בלוג – לכל אתר שמכבד את עצמו יש בלוג בו ניתן להעלות תכנים שונים אודות העסק והתחום ממנו אתם מגיעים, בכוונה לתת לעוקבים ערך מוסף. היתרון הגדול של בלוג אישי הוא שהתוכן נשאר באוויר למשך הרבה מאוד זמן, וממשיך להיחשף לקהל עוקבים חדש.       
  • וידאו – כיום, לאנשים כמעט ואין זמן לקרוא טקסטים ארוכים, זה משעמם אותם והם יעדיפו להמשיך לגולל הלאה. סרטוני וידאו קצרים וצבעוניים שמעבירים את המסר בכמה שניות באמצעים ויזואליים, כבר יעשו את העבודה עבורכם. את הסרטונים אפשר לשתף ברשת החברתית, להטמיע באתר האינטרנט, ואף לשלוח באמצעות מסרונים למי שאישר לכם לעשות זאת.
  • אודיו – אם באמת מתחשק לכם להיות מקוריים, ישנה דרך נוספת! יצירת פודקאסטים או קבצי אודיו אחרים, שמטרתם להסביר על התחום בו אתם עוסקים ו\או להעניק לגולשים ערך מוסף באמצעות מדריכים שונים, הנגשת מוצרים שונים ועוד.

מערכת ידידותית ויעילה

אם גם אתם החלטתם לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה ולהטמיע מסרונים כחלק בלתי נפרד ממערך השיווק שלכם, הגעתם למקום הנכון! יוניסל מציעים מערכת SMS משתלמת במיוחד; עם ממשק ידידותי ופשוט לתפעול, אפשרויות מעקב ועריכה, ועוד. בואו לקבל פרטים נוספים ולראות בעצמכם את ההצלחה בעיניים, בתוך זמן קצר משנדמה לכם.